onsdag 1 april 2009

Välkommen till "nya" Gummigumman!

Jaha, så har jag pysslat lite med bloggen igen, det kanske märks att jag är sjukskriven och har tid att "leka" framför datorn! *ler* Men det är så himla kul att skapa och förnya sig emellanåt, så jag kan inte låta bli! Hoppas ni också gillar den nya "vårlooken" och hittar något intressant att läsa eller användbara tips! Det som är nytt är lite bilder, månadens musikval och tips på hur man kan stödja EDS förbundet i sitt arbete. Men det är ju så klart bara om man själv känner för det och vill! *ler* Vad vi gör för arbete i förbundet går att läsa på vår hemsida och dit hittar man via länken i min länklista. Sen har jag också lagt till lite nya länkar och bloggar jag hittat och givetvis också bytt ut månadens boktips. Bilden högst upp är från vår lägenhet i Fish Hoek, straxt utanför Kapstaden i Sydafrika.
Sedan måste jag också få skryta lite. *ler* Under mars månad har jag haft 407 besökare, vilket innebär att i genomsnitt 13 personer har, varje dag, besökt min blogg! Det känns jätte roligt och inspirerande att veta att jag numera har läsare till mina texter och tankar och att de inte bara lagras i mitt huvudet eller som hyllvärmare i min bokylla. Det känns jätte skönt att jag inte lyckats skrämma iväg er. Än i allfall! *ler* Tusen tack alla kära ni för era besök hos mig!

Idag blir det ett kort inlägg och det är riktigt sant den här gången! *ler* Jag har hållit på och "fipplat" med layouten i flera timmar och nu måste jag laga middag till mina killar. Men i morgon återkommer jag med avslutningen på trötthets temat. Men jag kan tala om för er, och skönt nog, att jag faktiskt är ännu lite piggare idag än i går. Så kanske förhoppningsvis, klarar jag mig från lunginflammation den här gången! Kom ihåg att inte låta er luras idag! Ses!/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar