söndag 3 maj 2009

Nya friska tag!


Så där, då var jag tillbaka på banan igen. Tror jag! Men pust och stånk, vilket arbete det blev av detta missöde. Men det är precis så det är, är huvet dumt får kroppen lida! Ett annat av mina livs deviser som föjt mig genom livet, är: "det man inte kan göra en gång, kan man göra två gånger!" Detta för att jag oftast gör och alltid gjort allt, minst två gånger (gymnasiet, operationerna etc.) och så även denna gång! *ler* Men två viktiga saker har jag, trots allt lärt mig och det första är att SPARA, SPARA och åter SPARA och det andra är att byta bakgrund på sidan! Japp jag klarade det till slut, för det var ju det jag försökte göra när allt försvann. Så inget så ont, att det inte har något gott med sig! *ler*

Jag har suttit hela dagen och försökt reparera det jag tappade och nu tror jag att jag fått tillbaka det mesta. Är det något ni saknar eller som ni tycker ser tokigt ut, blir jag jätte glad om ni säger till. Jag kommer att fortsätta fipplandet i morgon också men bara med små justeringar. Tror jag, men då jag är lite av en perfektionist i detta är jag rädd att jag kan hålla på och dutta i evigheter innan jag blir nöjd. Bara för att jag vill att det ska vara så trivsamt som möjligt här hos mig!

Nu är jag helt slut i kropp och knopp, så nu återstår bara för mig att säga tack och godnatt för ikväll och så tar vi nya tag i morgon!/Carro, som är något mer uppåt igen! *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar