måndag 1 juni 2009

Ansiktslyftning

Ny månad betyder självklart lite nytt här, även om det kanske inte är lika drastiska förändringar som förra månaden. Och den här gången har jag lyckats behålla allt arbete jag lagt ner, fantastiskt eller hur! *ler* (För er som inte var med då, lyckades jag tappa så gott som allt utom mina texter till majs makeover, vilket innebar ett kraftigt krisläge tills allt var på plats igen. *ler*)

Som vanligt är det nya länkar, bloggar, musik- och boktips och det som är nytt är bakgrunden, vad jag själv läser och lyssnar på just nu. Som ni kanske har märkt har jag lagt in flera statistik knappar under månaden, detta har garanterat hjälpt mig att få ännu fler besökare på min blogg. Vilket jag självklart är jätte glad för! Så jag hoppas att både mina trogna men också nytillkomna läsare ska trivas i min lilla hörna av tillvaron! Under maj har jag haft cirka 690 besökare vilket betyder att det i snitt har varit drygt 22 personer per dag som kikat in här och det är dubbelt så många som tidigare månader.

Nu är det dags för nattliga sammanträden med John Blund, eftersom jag och C ska vara på sjukhuset i morgon, för omgipsning av hans hand. Det har blivit så stort att han nästan kan skaka det av sig och eftersom det ska sitta kvar lite mer än en vecka till, tyckte de vi skulle komma in och få ett nytt. Så därför säger jag natti, natti för i kväll och återkommer med något nytt i morgon!/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar