torsdag 13 augusti 2009

Skit bakom spakarna?!?!?!

Jag tror jag blir tokig!!! Snäääällla, är det någon som använder blogspot som kan tala om varför programmet jäklas med mig, eller är det bara "skit bakom spakarna"?! *ler* Vad gör jag för fel när jag inte lyckas med styckeindelningen??? Jag lägger in dem där jag vill ha dem och när jag sen publicerar texten är den ändå ihopdragen till en enda klump. Dessa gånger har jag även provat att skapa ett nytt inlägg och flytta texten dit. Ibland fungerar det men inte alltid och samma sak händer. Varför?!?!?! Detta problem uppstår inte varje gång men dock ibland och är lika irriterande de gånger det händer. När jag ändå är på G; är det någon som vet hur man får in ett annat typsnitt än de som är förinställda i blogspot?/Carro som tacksamt tar emot hjälp!!! (bilderna är googlade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar