fredag 31 december 2010

Gott Nytt År och Välkommen 2011!!

Bara en snabb hälsning så här på årets sista dag! Egentligen kunde man skriva mängder om hur året varit och vad man hoppas och önskar av det nya, för det är lätt att bli djup och filosofisk när sanden i det gamla årets timglas nästan runnit ut. Speciellt jag, men faktiskt har jag inte tid idag, utan som vanligt har jag skruvat till det för mig. För första gången på, jag tror det närmar sig 15 år, är vi bortbjudna till vänner så här på nyårsaftonen och det känns såååå roligt och nästan så jag inte vet hur man gör! *fniss*

Alla de tidigare femton åren som passerat har vi haft nyårsafton hos oss och de senaste två åren har jag ju dessutom varit sängliggande, mitt i vardagsrummet. Men INTE i år och det känns både roligt och helt underbart!

Förutom att det är nyårsafton, är det även M och min 22:a förlovningsdag! Tack älskling för att du fortfarande finns vid min sida och att vi tillsammans orkat igenom det svåra vi nu har bakom oss! Du är mitt allt och vad skulle jag ha gjort utan dig! Jag älskar dig och Pöss!!

Efter 10 år kom så vår prins, lilla stora C - mammas ögonsten! Tack för allt du gjort för mig under året som gott och jag lovar dig att jag alltid kommer stötta och heja på dig, vad som än händer! Jag hoppas också att jag nu kan lova dig att vi bara har ljusa dagar framför oss! Jag älskar dig prinsen!

Några ur vår närmsta suporterclub, är kära mor och far! Vi är er evigt tacksam och kommer göra allt vi kan för att hjälpa er när den dagen kommer. Det finns inga ord för allt ni gjort för oss och vi är såååå glada att ni har orken och fortfarande kan suporta oss! Jag och mina grabbar älskar er! Tack!

Min fina hemtjänstpersonal, mina solstrålar på den mörka decemberhimlen! Tack för all er hjälp och stöd i vår dagliga tillvaro. Ni är ett kanongäng och jag vill aldrig säga upp bekantskapen med er! *ler*

Till er alla mina kära vänner och bloggläsare, vill jag tacka för allt ert fina stöd, uppmuntrande kommentarer och alla besök på Gummigummans blogg under året som gått. Att ni tittar in här någon gång då och då, trots att jag inte varit lika aktiv under 2010, glädjer mig och både sporrar och inspirerar mig att fortsätta med mitt skrivande även under 2011!!
På facebook pågår just en tävling om Blog of the year, där Gummigummans blogg är nominerad. Just nu befinner jag mig på 76:e plats 312. Om ni verkligen tycker att jag är det blog of the year får ni jätte gärna rösta på mig och här är länken.

Nu mina vänner önskar jag er ALLA, både nära och kära, ett riktigt:

GOTT NYTT ÅR
Förhoppningsvis innebär det nya året inga fler operationer för mig, en lugnar tillvaro för en släkting som krävt mycket av vår tid i år, en socionomexamen och kanske också en arbetsförmåge bedömning. Jag hoppas och håller alla mina tummar och tår för att ni alla ska få må så bra ni bara kan och ska kunna göra allt ni vill utan att för den skulle bli helt uttröttade! Härmed avslutar vi 2010 och välkomnar 2011 med hopp om att det ska bli det allra bästa för oss alla!! Nyårskramar i mängder till er från mig och mina grabbar!/Carro…sittande på nyårsraketen Big Bertha (googlade bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar