torsdag 31 maj 2012

Hej, hej, hemskt mycket hej...

Bara en snabb lite tjillevink att jag överlevde även denna, den 29:e operationen! Det har varit tufft, blev betydligt mycket svårare och ondare än jag räknat med, men nu börjar jag strax vara på banan igen. Hade verkligen planerat att skriva och berätta lite idag, men då kom det en massa emellan...Som t.ex. lite arbete och textgranskning till en av EDS förbundets näst kommande informationsmaterial, betala räkningarna, besök hos homeopaten, plättgräddning och mer textgranskning och så var även den här kvällen till ända...

Fattar inte vart tiden tar vägen?! Och så har det dessutom hunnit vara vår och bli sommar sen sist, inte klokt på en enda fläck!! Träffade en trogen bloggläsare härom dagen och t.o.m. hon frågade om jag lagt ner blogg verksamheten...Piiiinsamt! För det har jag ju inte, tror jag inte, eller har man det om man inte skrivit på snart en månad...
Eller så är det bara så det blir ibland...i perioder...Har svårt att tro att jag slutat skriva, det är ju liksom min livsnerv och det som verkligen är jag...orden...babbelmaja som jag är! *ler* Nä, nu får jag minsann ta och rycka upp mig och se till att få alla tankar på pränt, för de kan jag lova inte har tagit slut, om jag nu har några läsare kvar...

Så tills vi hörs nästa gång, en bamsekram till er alla!/Carro...mitt i snurren...(googlade och facebookbilder)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar