onsdag 26 mars 2014

Jag lever...men nätt och jämt...

Tror det eller ej, efter en låååång ofrivillig bloggvila är jag tillbaka! Och som jag har saknat er! Massor varje dag och extra mycket, upptäckte jag nu, när jag jobbat med en liten uppfräschning av Gummigummans blogg.

Min frånvaro beror inte på att jag varit lat eller inte haft något att berätta...snarare tvärtom...Jag har massor att berätta och hela 2013 var som en enda lång karusell som jag inte fick stopp på...hysteriskt tempo och berg-och-dal-bana upp och ner hela året! Det fanns helt enkelt ingen tid till att skriva. Men nu hoppas jag att jag kan skrapa fram tiden för material för ett gäng inlägg finns det...

Nu är jag på väg till sjukhuset för att göra ultraljud av min högra höft, så därför ska jag inte bli långrandig just den här gången. Ville bara berätta att jag lever, nätt och jämt...Att jag är tillbaka och att det kommer mera...

Tills vi ses igen kan ni väl botanisera runt, jag har skrivit om sidotexterna, förnyat (och tagit bort) många länkar till hemsidor och bloggar, boktipsen är nya och så även bilderna. Hojta till om någon länk inte fungerar eller om ni upptäcker något annat tokigt...

Översta bilden på sidan tog jag i höstas, i november tror jag och jag älskar den! Det var som om det flöt guld i vattnet och som rann ut ur solen, det var makalöst vackert! På återhörande!/Carro...mitt i steget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar